שלומי שי אמויאל – ברצלונה הוכתרה לאלופת הסופר קאפ הספרדי בריאד

January 17 2023Cfao

שלומי שי אמויאל מדווח על הזכייה של ברצלונה בסופר קאפ הספרדי

ברצלונה זכתה בתואר הסופר קאפ הספרדי ביום ראשון במשחק היסטורי בריאד. המועדון הקטלאני ניצח את האלופה המכהנת ריאל מדריד 3-1 באצטדיון הבינלאומי המלך פהד בריאד, בירת ערב הסעודית.

ברצלונה פתחה את ההבקעה דרך גאבי בדקה ה-33, ואז לבנדובסקי הכפיל את היתרון של בארסה רגע לפני המחצית. פדרי הוציא את המשחק מחוץ להישג ידה עם השלישי של קבוצתו בדקה ה-69. בנזמה כבש שער נחמה מאוחר לריאל מדריד בדקה ה-93, אבל היה מאוחר מדי לשנות את התוצאה.

ערב הסעודית הצליחה לארח את הסופר קאפ הספרדי, המהווה חלק ממשימתה של הממלכה להביא טורנירים ואירועי ספורט בינלאומיים למדינה, ובכך לאשר את יכולותיה הגבוהות של הממלכה בארגון האירועים הבולטים והחשובים ביותר ולהיות המרכז לאירועי ספורט עולמיים.

אירוח אירוע מרכזי זה על ידי הממלכה מגיע כחלק מטורנירי ספורט ואירועי ספורט בינלאומיים המתקיימים בעונת דירייה 2022 אשר מובאים על ידי משרד הספורט, במטרה להשיג את מטרות חזון הממלכה 2030, וכאחת מיוזמות תוכנית “איכות חיים”, על ידי אירוח אירועי הספורט הבינלאומיים המרהיבים והגדולים ביותר, כדי להבטיח חוויה נהדרת למבקרים בעונת דירייה באמצעות פעילויות מדהימות.

לכתבות נוספות של שלומי שי אמויאל.

#שלומי שי אמויאל
Share: